Bring me some brown wine and you need to be nicer

image72

Idag är jag bergsklättrare... eller kanske bergsålare. Avgör själva!!!

Ja herregud..dagarna går men livet består, som jag brukar säga. Tittade upp mot ett träd idag och tänkte "Det där är jag, det där är jag", om ett löv som föll ner.
  Skall sluta vara så poetisk och ställa en rak och koncis fråga. Vad vill ni, läsare, har mer av här på bloggen? Modereportage, fyndtips, kändisar(helst inte om jag får bestämma)?  TYCK TILL!
  Jag skulle också vilja veta om ni har ngt förslag på "lika-som-bär" - människor. Kom ihåg: du har en röst, du har yttrandefrihet.

  /Bella

Ps. Det utlåvas en special om skinn inom kort Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0