jag trotsar kylan och jag gör det med stil

image74

image75
"Det finns en mental och en fysisk kyla som inte skall få fånga mig". Exakt så (Titti antecknade) sade jag när jag satt med mina vänner i Rogers källare och pratade om livet.
  Både klimatet, men även människorna här uppe i norr är så kyliga. Jag försöker vara den varma, eller ialla fall ljumma, vinden som kittlar folk i öronen och säger "Var inte rädd för att ta på dig rosarandiga strupbyxor 'cause you deserve it"
  De här rosarandiga "strumpbyxorna" är för övrigt knästrumpor, något som är väldigt inne i höst. Bra att de är inne för då blir det varmt (dubbeltydig mening :) ).

? Knästrumpor, shock
? pumps och halsband, second hand
? Klänning, nattlinne som jag använde när jag var ungefär fem-sex år
? kjol, som jag använder som tubtopp, kappahls barnavdelning

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men nu hoppas jag att varma vindar tar tag i den...

Ha det gottiz, äälskar alla, glöm inte det!

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0