Jag känner mig så taggad!

image76

Är så taggad att komma igång med bloggandet igen! Det var ju ett tag sedan, men eftersom min passion för mode och stil är eternal lär väl min blogg förhoppningsvis också bli det. : )
  
Vad har hänt sen sist då? Jo, jag kan väl börja med att berätta att jag blivit mamma. Hugo heter gullungen som pluppade ut efter sisådär fem timmars krystande. Hugo är förstås en högst imaginär varelse, en symbol för nya tider här på bloggen.

För att vara så modebloggig som möjligt börjar jag med att lägga upp en dagens outfit. Jag har på mig:

♣ Strumpor från H&M (Visst är det supertrendigt med knästrumpor, men korta fungerar också bra som ett komplement då och då)
♣ Tofflor/Flippers är vintage
♣ Hörlurar, Clas Ohlson (Är ingen musiknörd men har upptäckt hur hela outfiten piggas upp av ett par lurar. De blir som en extra assoccear. Bekvämare än bandanan och snyggare än diademet)
♣ Kjol - från början halsduk, Kikkis design.
♣ Sammetskavaj, vintage
♣ Linne, Top Shop

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0