FAShion

Ronn Moss (eller Ridge som jag gärna kallar honom då det matchar hans käkbensstruktur bättre) är en man med many qualities, många kvaliteter. I dag tar jag upp the fashion man, modemannen.



Åhåhåhåhå. Orange på orange. Och me loves jag älskar Robert Wells- inspirerade hair cut:en hårklippningen.  




A young Ridge en ung Ridge! Redan då stilfull. Snyggt med vaseline face vaselinansiktet. Men where are the jaw-bones var är käkbenen?!?!?!?!


Och så mycket jaw-bones käkben and so male manlig. Och så rätt att stå framför en silvery concrete wall silvrig betongvägg och looking full se mätt ut. Men jag blir inte mätt på dig Ridge!! Det blir jag inte!! No!! Not!!

Del 2:  The voice Rösten

(Har översatt vissa delar för att eventuella engelska läsare ska förstå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0